Fandom

ALAN FORD

Grupa TNT

35pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Grupa Bob - Tajna Grupa.wmv03:57

Grupa Bob - Tajna Grupa.wmv

Grupa TNT (ita "Il gruppo T.N.T.") je grupa tajnih agenata osnovana od strane Broja Jedan. Prvobitni članovi
Wiki-background
bili su Endi Sulvijan, Džoni Dugi, Cvetko Smit i Agent Fantom a tu je bio i Šef. Svi članovi osim Šefa poginuli su u prvoj epizodi: "Grupa TNT". Posle njih grupa se sastoji od novih članova: Jeremija, Sir Oliver, Bob Rok, Oto von Grunf, Alan Ford. Vrhovni vođa grupe je Broj Jedan paraplegičar i starac u kolicima koji rešava sve brojne kriminalne probleme. Članovi grupe od toga nemaju koristi jer su uglavnom gladni i uvek poderane odeće. Sedište Grupe TNT je cvećarnica u Njujorku, ali ona služi samo kao paravan. Cvećarnica je stalno prazna i bez cveća. Ponekad u nju zaluta neki kupac, a članovi grupe koji se tamo zateknu obično mu proodaju neki jadni buket poljskog cveća koji su našli na policima.  Dok većina agenata provodi vreme na zadatku, cvećarnicu stalno čuvaju Šef i Jeremija koji uglavnom spavaju, koji samo ponekad idu na zadatke. Pomoću svojih agenata Broj Jedan zarađuje ogromne zarade koje se nekad broje u milionima, i koje uvek zadrži za sebe, dok svojim agentima podeli po jedan dolar. Iako su uvek gladni agenti pokazuju zavidnu vernost grupi i vođi.

Zaštitni znaci grupe, a i samog stripa su: Edit

Neverovatno siromaštvo glavnih likova: "32 dolara Tko je ikad vidio toliku gomilu novca na jednom mjestu".

Viđenje istorijskih događaja Broja Jedan: " Trojanski rat je počeo zbog Heleninog rasipništva, Admiral Velington je bio alkoholičar".

Totalna različitost glavnih junaka.

Atmosfera života na dnu.

Članovi Grupe TNTEdit

1. Osnivač i vrhovni vođa grupe Njegova Visost Broj Jedan

2. Šef Gervasius Tvinklminkelson

3. Jeremija Lešina

4. Alan Ford

5. Robert Bob Rok

6. Oto von Grunf (Grunt)

7. Sir Oliver 

8. Minuete Majkon

9. Endi Sulvijan, Cvjetko Smit, Džoni Dugi i Agent Fantom: bivši članovi (poginuli)

Pored ljudi grupu čine i razne životinje kao što su: Pas Nosonja, Papagaj Klodovik i druge.

Also on Fandom

Random Wiki