Fandom

ALAN FORD

Alan Ford - Strip

35pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Alan Ford je italijanski strip koji su kreirali Max Bunker (Lučiano Seki) iMagnus (Roberto Raviola), 1969.
Broj Jedan.jpg

Broj Jedan

godine. Strip je satirična priča o klasičnim tajnim agentima koja je praćena nadrealizmom, crnim humorom i zlobnim referencama koje su vezane za realnost zapadnog društva.Iako jepostao široko popularan u Italiji ubrzo nakon svog početnog izdanja, ostao je relativno
Sir Oliver.jpg

Sir Oliver Oliver

nepoznat van Italije. Francuska, Danska i Brazilska izdanja su brzo podbacila, što i ne čudi jer
Imgres.jpg

Robert Bob Rok

su u romanu, podsmehu izvrgavana  društva kojima su i same te države pripadale. U SFR Jugoslaviji roman postiže ogroman uspeh gde postaje i ostaje jedan od najpopularnijih stripova na njenim prostorim a. Iako se inicijalna radnja u prvih nekoliko epizoda razvija oko agenta po imenu Alan Ford, on  je kasnije samo jedan od centralne grupe karaktera Grupe TNT. Grupa TNT je ime grupe tajnih agenata koji posluju iz prodavnice cve ća u Njujorku, SAD, koju oni koriste kao paravan za izvođenje svojih zadataka. Oni su nesposobni i lenji, ali takođe i inteligentni i lukavi, naročito kada to odgovara njihovim ličnim interesima. Među tim, glavni predvodnik grupe je čelični metuzalem po imenu Broj 1, koga iz strahopoštovanja članovi grupe zovu "njegova visost". Godine njegove starosti se provlače kao misterija kroz kompletan serijal, dozvoljavajući čitaocu da na osnovu njegovih priča sam stekne predstavu o njegovom životnom veku. Velika cicija, uvek "gladan novca" koji konstantno uzima za pružanje usluga od strane svoje grupe, on svoje članove konstantno drži u besparici i na ivici egzistencije vođen krilaticom koju su oni na njegov predlog sami usvojili, a koja glasi "sve za jednog a jedan za sve."

Also on Fandom

Random Wiki